Kiedy rośnie konkurencja i potrzebne jest ciągłe wymyślanie czegoś nowego.

Kiedy rośnie konkurencja i potrzebne jest ciągłe wymyślanie czegoś nowego, żeby zadowolić odbiorcę, rzadko zdarza się, że coś starego ciągle cieszy się niesłabnącym powodzeniem. Jednak są i takie przypadki. Doskonałym przykładem jest tutaj pewien Mario, konkretniej rzecz ujmując postać z gier wideo. Facet bryluje na komputerach i konsolach od 1981 roku, kiedy to po raz pierwszy pojawił się publicznie w grze Donkey Kong. Była to gra na automaty arcade, ale od tej pory możliwości spotkania z tym człowieczkiem znacznie się rozwinęły. A jego twórcą jest Shigeru Miyamoto z firmy Nintendo. Popularność Mario sprawiła, że stał się maskotką firmy, która go stworzyła. A jego znaki rozpoznawcze, to charakterystyczna czerwona czapeczka, również czerwona koszulka oraz niebieskie spodnie na szelkach. Bardzo często w grach z jego udziałem, trzeba uratować księżniczkę Peach przed zagrożeniem ze strony Bowsera. Ale wariantów jest więcej, w końcu Mario wystąpił już w ponad 200 grach video, co znakomicie odzwierciedla jego popularność i pozycję.



Komentarze

Prześlij komentarz